mooie plek, naast de 7 sluizen van het Götacanal. grote gemengde parkeerplaats en de laatste rij voor campers. Douches en toiletten erg schoon maar ook erg ver weg. zonder grijs water te lozen en zonder elektriciteit. Het zou een perfecte parkeerplaats kunnen zijn….

Sururapido

mooie plek zonder stroom. je krijgt een padje voor het ver afgelegen sanitair dat er brandschoon is. fiets bij de camper is daarom aan te raden. mooie omgeving met de sluizen restaurants en ijssalon op loopafstand.

Simar

op zich niks mis met deze camperplaats. Sanitair is inderdaad een stukje lopen. Maar wij zijn gevlucht ivm een concert wat vanmiddag en vanavond gehouden wordt. als ons dit verteld was waren we maar 1 nacht gebleven. ons geld kregen we helaas niet terug.

Ställplats Göta kanal - Bergs Slussar