Mooie plek in de natuur! Voor de vorige reviewers, het kunstwerk hebben wij niet meer gezien.

Gram54

Wij hebben het zwemgedeelte niet gevonden. De vorige camperaars hebben een mooi kunstwerk van stenen gemaakt en wij hebben het een beetje uitgebreid. Ik ben benieuwd hoelang het blijft bestaan en of meerdere het uitbreiden.

sheveld

Een mooie rustige locatie. Vanaf hier kan je een wandel route volgen in het reservaat die langs het meer gaat. Na ongeveer 1 km van deze oranje route vind je een nette BBQ plaats met tafel en een voorraad hout.

Bredsjömossens naturresevat