Klassieke rustruimtetoiletten die twee keer per dag worden schoongemaakt met verwijderingsopties. Door de nabijheid van het tankstation en restaurant, zorgen wij ook voor uw fysieke welzijn voor het geval de koelkast leeg zou zijn.

berlinleatherbiker

ruime parkeerplaats we hebben hier zaterdag 16 juli overnacht. Ondanks dat het naast een vrachtwagen parkeerplaats lag was het erg rustig. Gelegen aan een grasveld en prima voor 1 nacht

• juli 2021

Dit is een grote parkeerplaats in de buurt van een benzinestation met een kleine winkel. er is geen bord dus zoek naar het rode huisje achterin. je kunt je toilet legen maar er is geen vers water om je watertank bij te vullen, ook niet bij de benzinepomp.

• juli 2021

• Åstorpsvägen 15