Rustige camping met redelijk grote plekken. Wij staan net achter de duinen. Met 3 minuten lopen op het strand. Wel frisjes met de wind van zee terwijl heel zuid zweden 25+ graden is (12-06-23). 320 kronen inclusief douchen en aan de stroom.

Geheim1963!

Leuke plek maar nu verhoogd naar 325 SK inclusief stroom.

G3ndamar

Zonder voorregistratie op 12 juni om 20.00 uur kregen we een parkeerplaats zonder problemen, 50 m van het zandstrand, met minigolf en keuken, douches en toiletten zeer schoon

Geheim1963!

Leuke plek maar nu verhoogd naar 325 SK inclusief stroom.

Skateholm Camping