dit is geen camperplaats meer. je kan ook niet meer parkeren.

Conderdo

is niet echt een camperplaats, we konden de camper voor het huis neerzetten (soort parkeerplaats). Is voor een overnachting misschien wel voldoende, echter wij waren hier aan het begin van de middag en zijn doorgereden naar een andere plek. Wel aardige eigenaren.

Edwin2908

Ging hier om Malm op de fiets te verkennen. Zeer mooie route langs het natuurgebied, onder de Oresundbrug en langs het kustfietspad. Zeer mooie operator, geweldig uitzicht op de natuur. De tijd van de insidertip is voorbij .

FI-404

dit is geen camperplaats meer. je kan ook niet meer parkeren.

Camperlocatie Gessie