Catastrofe! ongelooflijk luid 's nachts vanwege Aziatische jurken! en niemand doet er wat aan. sanitaire voorzieningen vervallen. nooit meer!

T3Driver

Deze camping wordt vooral bevolkt door werklui die ‘s morgens vroeg naar het werk gaan en eind van de middag weer terugkeren. Ondanks de mooie locatie oogt het geheel verwaarloosd en staan er veel afgedankte caravans. Het sanitair verkeert in slechte staat. Geen aanrader.

• mei 2022

We moesten hier een camping zoeken i.v.b met een reparatie aan de camper. Wij zijn geschrokken over de prijs 370 Z Kr. dit is € 35,28. Hoe durfen ze zoveel geld vragen voor een zo'n verwaarloosde camping. sanitair echt uit het jaar 0 .

• mei 2022

Rösjöbaden camping