Grote camping, ruime plaatsen. Genoemde prijs klopt niet (zie foto): wij betalen in hoogseizoen 2023 360 sek, plaats dichter bij het water 380 sek. douche 20 sek voor 5 minuten, wasmachine 30 sek, droger 20 sek.

wilmarja

mooie camping, goede voorzieningen. alles inclusief in de prijs, goede prijs kwaliteit. Leuk stadje en ov op de camping

JJTH

Mochten gebruik maken van het servicepunt van de camping voor 50krn, prima service. alles weer geleegd en gevuld. Konden daarna weer lekker vrij in de natuur staan.

Arvika Swecamp Ingestrand