Paradijs op aarde! Rust, ruimte, outdoor. Wij waren hier in de laatse week van augustus 2023. Dus geen hoog seizoen. Genoten van het kampvuur, de sauna, varen op het meer❤️ en de rust. 3 nachten geslapen. En ja sanitair primitief maar schoon. Oh ik hoop zo dat we nog eens terug komen hier.

MD79

Mooie camping midden in de natuur. Ruime plekken. Diverse mogelijkheden om een vuurtje te stoken. Direct vanaf de camping al een mooie wandeling om te doen. Sanitair netjes. Het is s’avonds en s’nachts wel heel donker op de camping, er branden nergens lichten.

Camping Värmlandsgarden