Sundsvall Inre Hamnen

Sundsvall, Västernorrlands län, Zweden

• juli 2024

borden die Camper plekken aangeven ontbreken, maar als ik aankom staan er meerdere campers ik heb hem toch maar neergezet en het is betalen tussen 8 en 16 uur, buiten deze tijden Gratis prima plek zonder faciliteiten

• juli 2024

een grote bouwput rondom deze plaats. Doorgereden.

• juli 2024

ik betaalde in juni 2024 met een betaalapp, die je ook in Duitsland en Oostenrijk kan gebruiken. Ik maakte een account aan en koppelde deze aan mijn creditcard.

• juli 2024

een grote bouwput rondom deze plaats. Doorgereden.

• Landsvägsallén

Sundsvall, Zweden