Één van de weinige plaatsen waar je nog gratis en aangenaam kan staan. Wij stonden er helemaal alleen nadat de surfers s’avonds vertrokken waren. Wel hevige wind.

Marcassin

Wij hebben hier heel fijne kunnen slapen. het is niet een hele sfeervolle plek maar je hebt wel heel mooi uitzicht. Vereer zijn er geen voorzieningen. Bij ons was het savonds en snachts erg rustig.

I’myourbiggestVan

Leuke plek om een nacht te staan. Campers staan erg dicht op elkaar. Mooi uitzicht en leuk om even de kleine haven in te lopen en op de steigers te genieten van een mooie zonsondergang. Naast een prullenbak verder geen voorzieningen.

Henån Rastplats Såten