wat een rot vulplek. a het kost voor 100 liter 6 euro en je moet om de 5 liter op een knop drukken….kin 30 gr echt geen pretje….

• augustus 2021

Muntjes bij tankstation. voorziening netjes en schoon. Echter heel smerig schoonwater (zeker voor Zwitserse begrippen) met sterke chloorsmaak (zelfs na koken). wij hebben bij de eerste beste mogelijkheid het water geloosd en nieuw water getankt.

• juli 2021

Ziet er als nieuw uit. Geen rotzooi er omheen.

• augustus 2021

• juli 2021

Ziet er als nieuw uit. Geen rotzooi er omheen.

• Route des Châtaigniers

Montreux, Zwitserland