Prima locatie met vriendelijke mensen. Kwamen als welkom nog een karafje wijn brengen. Wij betaalden € 20 voor camper en. 2 personen incl. elektra.

The-Rambler

CP grenzend aan het strand en bij restaurant. Goed sanitair en keurige plaatsen. WiFi niet overal even sterk. Het restaurant was nog dicht (half april).

Inni

Dit is onze 3e keer in het gebied en onze 3e keer op deze plek. Alles is gewoon perfect: rust, gastvrijheid, eten, strand, zee. We blijven 6 dagen en nemen vakantie van reizen. Gewoon heerlijk. En ik ben bang dat we terugkomen.

Rezidenca Cekodhima