Prima plek voor 15€ inclusief stroom. Ligt mooi aan het meer.

Papegaai

Zeer aardige ontvangst, mooi plekje. Strandbedje aan het meer. Oo de fiets of lopen de stad in. Sanitair goed, wasmachine inclusief.

Wipi-en-Rianne

camping bom vol 10 campers + tentjes. sanitair vreselijk alles in 1 toilet, douce, en wasbak. als 1 persoon binnen is kan je niks meer. geen afwas gelegenheid. wij na 1 weg. de stad is wel aardig. 3 km lopen. het strand en het meer is ook mooi.

Primowees

Prima plek voor 15€ inclusief stroom. Ligt mooi aan het meer.

Camping Fabio