We hebben hier 10-8-2023 overnacht, voor 1 nacht prima plek . Heerlijk gegeten in het restaurant voor een heel klein prijsje .

Waterbouwer

reed van Skhoder naar Kukes via de SH 5 weg! Was in alle opzichten een ervaring! Hier verbleven en heel goed gegeten! Echt een vriendelijke sfeer! De weg was geen probleem - neem voldoende tijd! Er is een bar/café op de route - stop zeker!

Hagobert59

Heerlijk mogen overnachten op de parking en ‘s avonds een overheerlijke maaltijd gehad in het restaurant. De eigenaar spreekt Engels en Duits en is super vriendelijk. ‘s Ochtends mochten we ook nog onze watertank vullen.

Forest Bar/Restaurant Brrut