Borgloon

Hoepertingen, Limburg, Vlaanderen, België

Borgloon

camperplaats in landelijke omgeving - rust - het grasveld enkel te gebruiken bij droog weer anders kan men op de kiezel parkeren

• Hoenshovenstraat 5

3840, Hoepertingen, België

• februari 2021

In deze natte periode was er geen mogelijkheid om op het gras te staan aan de achterkant, wij stonden op de kiezelstrook naast het gebouw... daarom 3 sterren. Het is tof dat je een ontbijtmand kunt bestellen.

• februari 2021

het is jammer als je telefoneert voor een reservatie je dan bij aankomst te horen krijgt dat alles vol is. Kreeg toen zelfs te horen wij reserveren nooit.

Reactie van locatiebeheerder

Beste Hds, als je zoals vermeld op voorhand hebt gebeld. Dan wist je dat wij nooit geen reservaties doen op het camperterrein. Wij garanderen nooit plaats. Je kan bij ons zo komen aanrijden. Helaas is er momenteel niet zo veel beschikbaarheid wegens slechte toestand van het terrein. Wij informeren altijd dat er niet kan gereserveerd worden. Mvg De Verborgen Parel.

• januari 2021

zeer vriendelijke uitbaters, mooie locatie met alle nodige voorzieningen. ontbijt mand is ook zeker in orde! Wij komen zeker terug!

sabi82

Alle 50 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

Reactie van locatiebeheerder

• januari 2021