Heel leuke plaats ideaal om Tongeren te gaan bezoeken snachts heel rustig je kan er mooie wandelingen maken naar Tongeren of in de bossen wel best dan stevige wandel schoenen op de beetje vettige boel maar liggen wel overal roosters als ondergrond een plaats voor terug te komen

flippe

mooi vlak terrein, reserveren via internet lukte niet met mijn iPhone maar wel met mijn laptop, De wandelroutes rond Tongeren en door de stad liggen op wandelafstand, proficiat voor de stad om dit mogelijk te maken

Pliniuspark