een gekke nacht doorbrengen geen mogelijkheid om te slapen er was een carnavalsbal. Ze waren om 3 uur 's nachts klaar met muziek en de pissebedden maakten lawaai en cirkelden rond de campers tot 5 uur 's ochtends.

• december 2023

In Barvaux, 10 euro parkeerautomaten DUR3 zeer rustig, mooi wandel en fietspad naar DURBUY komen deze zomer terug

jeanmarie56

Camperplekken (30) nog een beetje in aanbouw. wij hadden een ruime plek voor 30€ (betalen bij de VVV in Durbuy) met uitzicht op de rivier. Stadje op loopafstand, sanitair nieuw en prima!

• december 2023

Durbuy