Camping du Moulin

Malmedy, Luik, Waals Gewest, België

Camping du Moulin

Rustige camping aan riviertje - natuurreservaat ‘De Hoge Venen’ 300m - startplek voor wandelaars en fietsers - taverne met een klein restaurant - Malmedy 4km - centrum 500m

• Route de la Vallée 38

4960, Malmedy, België

• juli 2021

Prachtige camping aan een riviertje, broodservice en cafeetje met veel en betaalbare biertjes. Heel schoon sanitair, wordt meerdere keren per dag schoon gemaakt. Leuke eigenaars die je tips kunnen geven over mooie fiets- en wandelroutes. Wij komen zeker terug!

• juli 2021

Een prima plek op een mooie locatie. Wij stonden aan het water, lekker relaxed. Aardige, Nederlandse eigenaren. Leuk restaurant met een kleine kaart met veel verschillende soorten biertjes. Goed betaalbaar!!

• juni 2021

zeer vriendelijke Nederlands sprekende uitbaters. zeer nette en rustige camping met ruime plaatsen. de wc en douche zijn kraak proper, waren ze allemaal maar zo ! ik raad ze zeker aan. mischien zien we elkaar daar dan eens terug ?

• juni 2021

• Wintersport