2 dagen gestaan en geen goede ervaring, op zich een leuke camping maar geen WiFi of 4 G en slecht en verouderd sanitair koekie

We hebben wifi beschikbaar bij onze woning. Het sanitair is aansluitend bij de gemeenschappelijke tuin en overdekt terras en wordt dagelijks gepoetst.

heerlijk eenvoudig , schaduw en zon. “doe of je thuis bent “ zei de eigenaresse ! onze laatste dag van de vakantie was heerlijk

Gmaas

Mooie plek! Erg rustig toen wij er waren( de enige😉) Kathleen is net begonnen en er is nog wat werk aan de winkel maar alles was erg schoon en zeer gastvrij. Mooi gelegen in west België. Een aanrader voor een paar dagen.

minicamping 't veld