minicamping 't veld

Zedelgem, West-Vlaanderen, België

mooie kleine rustige camping met prachtige grote plaatsen. Het sanitair is voldoende, maar de douches zijn perfect. Een dikke waterstraal uit zowel de regen- als de handdouche. Prima uitval basis naar Brugge en Oostende. We komen terug.

Johan5384

2 dagen gestaan en geen goede ervaring, op zich een leuke camping maar geen WiFi of 4 G en slecht en verouderd sanitair koekie

We hebben wifi beschikbaar bij onze woning. Het sanitair is aansluitend bij de gemeenschappelijke tuin en overdekt terras en wordt dagelijks gepoetst.

heerlijk eenvoudig , schaduw en zon. “doe of je thuis bent “ zei de eigenaresse ! onze laatste dag van de vakantie was heerlijk

minicamping 't veld