fijne ruime privé plek die maar aan 1 camper wordt verhuurd. ontspannen sfeer en gastvrije eigenaren. De zelfgemaakt appelsap is heerlijk en in het haventje op 10 min. lopen kun je vers brood kopen en op sommige avonden verkoopt hij ook zelfgemaakte pizza’s. Voor herhaling vatbaar

dinkel78

Hartelijk dank voor de mooie recensie. Het was een genoegen om u te ontvangen en we zijn er een beetje trots op dat het uw tienerkinderen waren die op dag 2 terug wilden voor een extra verblijf :-) Proost Anja en Flemming

• Grønsundvej 602

4793, Bogø By, Denemarken