Prima plek aan de jachthaven met top sanitair. Betalen aan de automaat, de pincode voor het sanitair staat op het betaalbonnetje. Leuk restaurant. De foto’s hierboven zijn wat oud en we hebben geen slagboom gezien.

Lyseo

camper plaats ligt links voor toiletgebouw en is achter de slagboom. Bij havenkantoor koop je ticket uit de automaat hier staat de code op om de slagboom te openen. Code paneel zit op schuurtje.

Michel-Bosman

Mooie hoek van rust aan zee. Gloednieuwe topservices! Nabijgelegen bar en restaurant. 200 dkr per nacht all-inclusive. Ik kom altijd heel blij terug.

Lynæs Havn