Lynæs Havn

Hundested, Denemarken

• juni 2024

heel erg mooi en nieuw sanitair, dat zie je echt niet vaak. Verder erg rommelig geen duidelijke vakken, niet duidelijk waar je moet betalen en dag en nacht rondrijden auto's en brommers. 1 nacht was voor ons genoeg.

Ceescamper1952

Prima plek aan de jachthaven met top sanitair. Betalen aan de automaat, de pincode voor het sanitair staat op het betaalbonnetje. Leuk restaurant. De foto’s hierboven zijn wat oud en we hebben geen slagboom gezien.

Lyseo

camper plaats ligt links voor toiletgebouw en is achter de slagboom. Bij havenkantoor koop je ticket uit de automaat hier staat de code op om de slagboom te openen. Code paneel zit op schuurtje.

• juni 2024

Lynæs Havn