• september 2021

Mooi lokatie, maar aangegeven strand bestaat uit grote keien. Er is wel een steiger voor de zwemmers. Sanitair is gedateerd en beperkt, maar wel redelijk schoon. De prijs klopt niet. Die is Dkk 100 per persoon in naseizoen. Wij betaalden met 2 personen incl stroom, plaats en douche Dkk 248

• oktober 2020

Zeer vriendelijk personeel / eigenaar, mooie en schone faciliteiten, uitzicht op zee, dichtbij het stadje.

• juli 2020

Hyggelig sted, med venlige og service minded personale.

• september 2021

• oktober 2020

• juli 2020

Hyggelig sted, med venlige og service minded personale.

Søby camping