Margit & Per Hansen

Vesterborg, Denemarken

Margit & Per Hansen

betaling mogelijk in DKK of EUR - bij de boer - rustige omgeving - supermarkt 6km - centrum 4km

• Bøllesmindevej 16

4953, Vesterborg, Denemarken
  • DKK 80,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

Mooie landelijk gelegen CP. Wij hebben hier 2 nachten gestaan. Hier nog echt donkere nachten met mooie sterrenhemels. Margit en Per zijn lieve en behulpzame mensen. Wij komen graag nog eens terug.

• mei 2019

H&D fijne plaats om te overnachten water, stroom en wifi meer heb je niet nodig

• april 2019

We werden gastvrij onthaald door de eigenaresse en mochten kiezen uit een verharde plaats op het erf of een plek in het gras tussen de bloesem bomen. Kosten zijn €10,=. Water en elektra zijn aanwezig. Prachtig uitzicht over boerenland en bos. Heerlijk rustig. Een aanrader.

• mei 2019

H&D fijne plaats om te overnachten water, stroom en wifi meer heb je niet nodig

• april 2019

• Bøllesmindevej 16

4953, Vesterborg, Denemarken

• DKK 80,00 • 1 jan. t/m 31 dec.