• april 2023

Locatie oke, maar kost nu 27 euro, momenteel zonder V+E maar met stroom en douche! Te duur naar mijn mening, ik kan zo naar de nabijgelegen camping!

morry

Mooie parkeerplaats direct aan het mooie, kleine stadje, met uitzicht op de haven. Schone douches en toiletten, ook wasmachines. Het kost nu echter 180 kr., wat duur is voor een plaats zonder verwijdering, vandaar een sterrenaftrek.

• juli 2021

Parkeerplaats oke, sanitair goed en gratis, elektriciteit inbegrepen, maar geen afvoer voor grijs water en cassette! Te duur voor 180 kronen (25 euro), naar mijn mening!

• april 2023

• juli 2021