We mochten staan op het grasveld tegenover het gasthof. Gratis stroom. Heerlijk gegeten n het restaurant. Mensen zijn heel erg vriendelijk. Je hoort de snelweg een klein beetje maar niet hinderlijk.

• augustus 2020

Plek leek volkomen uitgestorven. Toen we aanbelden, werden we weggestuurd met de mededeling dat we beter een andere plek konden zoeken. We voelden ons absoluut niet welkom.

• juli 2020

Mooi rustig plekje met uitzicht en heerlijk gegeten bij het restaurant, prima voor overnachting verder geen voorzieningen

• augustus 2020

• juli 2020