het is natuurlijk top dat alles gratis is maar dat betekend al gauw dat er mensen langer blijven dan eigenlijk mag. er waren 2 plekken waar de stroom het niet deed en de autoweg geeft best wel veel lawaai. Voor 1 nacht prima dan weer verder.

lekcob

21-09-2023 Deze gemeente Vohenstrauss verdient het dat wij een bezoek brengen en er iets te verteren! Wat een service, alles aanwezig en alles gratis! Dankuwel Gemeente voor deze enorme service!

Fam.

Goedendag, stad Vohenstrauß. Hartelijk dank aan de gemeenschap. Zo'n geweldige plek. De 5 sterren zijn niet genoeg. Alles is gratis, gewoon prachtig. Wij waren hier vele jaren geleden. Toen was het niet zo goed. Maar nu, geweldig, geweldig, geweldig. Bedankt, zegt G. en W. Franke sus Siegen

Stadthalle