Wij hebben hier op de camping, die prachtig gelegen is bij het kasteel, kunnen genieten van het mooie laatste lange weekend van april 2024. Het complex is uitermate goed onderhouden en de sanitaire voorzieningen zijn state-of-the-art. Wij waren hier zeker niet voor de laatste keer.

• april 2023

de camping is erg schoon en mooi groen. De washuizen zijn in goede staat. Zeer aardig personeel en eigenaar. Oude stad om de hoek. mooie directe plaatsen aan de Spree. zeer hondvriendelijk - we komen terug

• april 2023

Geweldig plek! Goed onderhouden. Persoonlijke begeleiding bij aankomst op de staanplaats en persoonlijk afscheid de avond ervoor incl. Perfecte klantenservice! We hebben ons hier erg op ons gemak gevoeld.

Spreewald Natur Camping Am Schlosspark