Bedankt voor het boeken op korte termijn (na verschillende telefonische pogingen). We hebben er echt van genoten en willen de volgende keer graag langer blijven. ChrMo

Chrimocamp

Zeer mooie staanplaats met vriendelijke eigenaren. In een rustige buurt. Het sanitairgebouw is nieuw en wordt regelmatig schoongemaakt. Vaatwerk en wasgelegenheid zijn ook aanwezig.

Live-i

Het is een goede plek. Sanitair blinkt aan alle kanten. De eigenaren zijn zakelijk vriendelijk en begeleiden iedereen naar de plek toe op de centimeter af. Alsof je 1 dag je rijbewijs hebt, vonden wij tikkie overdreven ;-). Wij hebben euro 44 betaald en 5 euro stroom voor 2 nachten.

Spreewald Caravan- und Wohnmobilpark Dammstrasse