Prima plek met tv ontvangst. Een bezoek aan het keramiek huis is zeker de moeite waard. S'avonds komt de beheerder €5,-- innen. Een stroomaansluiting heb ik niet kunnen vinden.

Jannie-en-Joop

Rustige en goedkope parkeerplaats op de parking voor de brouwerij, ongeveer 10 minuten wandelen naar het centrum. Maar een diner met de vriendelijke herbergiers van de brouwerij zou ik zeker aanraden. Bedankt 😊

hallkemper

4 parkeerplaatsen voor de oude brouwerij. Goede gastvrijheid, Sp5 Euro voor ons een goede parkeerplaats.

• Rhinhöher Weg 1

16831, Rheinsberg, Duitsland