• april 2023

We verbleven hier een week met Pasen en we hebben er echt van genoten. Vooral de vriendelijke service van de familie moet worden benadrukt. De keuken is echt fantasierijk en zeer uitstekend met een klein menu. De plaats lijkt wat rommelig door de vele vaste kampeerders

• mei 2022

• oktober 2020

We bleven een nacht voor een tussenstop. De plaats is prachtig gelegen (vlakbij het kasteel) en rustig. Het sanitair is schoon, maar er was geen zeep of wc-papier. De plaats was naar mijn mening Te duur voor de aangeboden service in het laagseizoen.

• april 2023

• mei 2022