mooie camping midden in het natuurpark. Mooie ruime plaatsen & continu schoon sanitair. aan te bevelen voor degene die weg wil blijven van de toeristische plekken.

• mei 2022

De plaats is mooi en rustig, we zijn er twee keer geweest. Dit jaar wilden we weer gaan. Gelukkig was ik van tevoren normaal op de website. De prijs die hier wordt gegeven klopt niet meer in de hoofdperiode, deze zou nu €29 moeten kosten. erg duur worden en niet meer in mijn planning

• augustus 2021

Gezellige familiecamping. Goed schoon sanitair. Wasmachine aanwezig. De eigenaresse kookt zelf. De kaart is niet héél groot, maar wel super lekker. Broodjes kun je bestellen voor de volgende dag. Vriendelijk personeel.

• mei 2022

• augustus 2021