Wij zijn blij met uw regio Uw ontvangst is warm en vriendelijk Je huis en het park zijn een paradijs op aarde, de flamkuches zijn super stevig en heerlijk Bedankt voor alles, vooral je welkom dat ons recht in het hart kwam

Magique

zeer mooie plek en heel vriendelijke ontvangst. terechte fierheid over hun plaats. rustig en alle voorzieningen zijn aanwezig. zeker een plek om terug te komen! vrijdag en zaterdag avond worden flammkuchen geserveerd. trouwens hier de eerste meikever gezien voor dit jaar. het is nu eenmaal mei ;-).

Pjotterken

fantastisch mooie plek en hele aardige eigenaren. café met flamkuchen in het weekend. Wij komen hier graag terug.

Rippenhof