Zeer mooi restaurant, super aardig personeel, erg lekker eten, de parkeerplaats is gratis bij het proeven in het restaurant, je hebt ook de mogelijkheid om een wijntje of een biertje te drinken. Wij komen zeker terug.

AnkeHoehn

Wat leuk! We hebben heerlijk gegeten voor niet veel geld (35 euro voor 2 personen zonder drank). Heel vriendelijke bediening en het buffet werd super aangevuld. Je staat vlak bij een weg maar daar komt niet veel verkeer over 's nachts. En het kost je verder niets 👍.

Rob-Asella

mooi plaats voor een nacht op de weg terug van de Beurs in Düsseldorf, zeer vriendelijk ontvangen. heeeel lekker gegeten eten, buffet met drank €26 pp echte aanrader dus

Viersen