GertJan-Vincent

reserveren verliep soepel en vriendelijk. Mooie plek gekregen op het gras. Let op bij aankomst: neem de ingang bij nr 38 en rij achterdoor naar weinhaus Kruppenbach. De riesling was heerlijk! wij komen zeker terug!😉

erikenmieke

weet niet hoe anderen het voor elkaar hebben gekregen, maar wij konden de plek niet vinden en door allerlei omleidingen in het stadje als gevolg van een militair feest bijna 2 uur bezig geweest ons er ook weer uit te manoeuvreren zonder schade.

macccc

Jammer dat je ons niet kon vinden. Het Bundeswehr-evenement vond plaats op kasteel Hambach en heeft eigenlijk niets te maken met de toegang tot ons. Helaas weet ik niet waar je de fout hebt gemaakt. Het zou goed zijn geweest om ons te bellen, dan hadden we u kunnen helpen daar te komen. Helaas hadden wij niet de mogelijkheid om dit te doen. Hartelijke groeten Familie Kruppenbacher

Weinhaus Kruppenbacher