• november 2020

Plaats nu gesloten voor Womos! Alleen auto's

• december 2019

Tijdens de wintertour brachten we een rustige nacht door op een hellende plaats. 'S Avonds 3 auto's,' s nachts en 's morgens helemaal alleen, bij vertrek 2 auto's Dit duidelijke zicht op het kasteel en het landschap biedt hier geen wijnmakerijbinnenplaats!

• november 2019

Ondertussen controleert (en verzamelt) het Ordnungsamt vaker omdat campinggedrag daar niet is toegestaan. We werden daar laat in de avond weggestuurd.

• november 2020

Plaats nu gesloten voor Womos! Alleen auto's