• november 2023

Prima plek om grijswater te lozen,( water loopt via de schuine parkeerplaats in een put/afvoer) en om de wc cassette de reiniging. Wij konden water tappen zonder 1 euro er in te stoppen. Tip: supermarkt aan de overkant. Mooie omgeving met veel camper plaatsen.

GertJan-Vincent

Blij met deze plek, alleen toilet geleegd, kregen geen water om te spoelen maar voor ons geen probleem!

• september 2020

Je kan er je water kwijt en toilet legen. das handig. Verder is het geen bijzondere plek.

• november 2023

• september 2020