Patersberg

Patersberg, Rhein-Lahn-Kreis, Rijnland-Palts, Duitsland

• juni 2024

Schitterende plek met bijzonder uitzicht op het stadje onder aan de berg en de Rijn. Wij zijn via een wandelroute (ongeveer 4 km) via de berg naar beneden gelopen. Voor een gemiddelde wandelaar goed te doen. Om weer omhoog te lopen moet je een heel goed uithoudingsvermogen en ervaren loper zijn.

ROOTER

Rustige plaats met uitkijktoren over de Rijn. Geen faciliteiten. Is echter uniek om ‘s nachts de dorpen vanuit het Rijndal te zien liggen. 1 overnachting gedaan, we waren de enige camper.

TinusMM

Heel rustige plek. 2 campers op de nacht voor Hemelvaart. Mooi uitzicht, net niet op de Rijn, maar dat kan wel als je een stukje loopt. De enige faciliteit is een prullebakje.

• juni 2024

• Rheinblick