Plaats ligt aan de weg tussen Hasselfelde en Stiege. Actuele kosten: Parkeerplaats €12, 1 persoon per nacht €9 plus €5 toeristenbelasting, elektra hebben we niet besteld.

• april 2023

sanitair topschoon maar wel met muntje van 2,50 voor 10 minuten douchen. 25 euro camperplaats, 5 euro stroom, wifi gratis maar geen bereik. veel vaste vergane glorie staanplaatsen dus oogt armoedig. erg aan de prijs voor wat het is...

• januari 2023

Ziet er netjes uit, mooie rustige plek maar wij moesten € 28,50 betalen voor 1 nacht inclusief stroom.

• april 2023

• januari 2023