Prima camping, goeie uitvalsbasis om het natuurpark te bezoeken. Er gaat een treintje om wandelaars naar een startpunt te brengen. Wij hebben alles op de fiets gedaan, prima te doen. Eén nadeel van deze camping is het internet, zeg maar niet aanwezig. Sanitair is netjes.

• november 2023

Mr-Big

Wel bijzonder hoe het verschil is tussen campings in Duitsland en Tjechie. Hier ziet alles er gewoon goed, schoon en modern uit. Erg mooie lokatie om vanaf te wandelen. Helaas is het internet erg slecht (niet aanwezig), waarschijnlijk omdat je in zo'n mooi dal zit. Dan maar lekker zonder!

• november 2023

Campingplatz Ostrauer Mühle