Camping de l'Ill - Colmar

Horbourg-Wihr, Haut-Rhin, Grand Est, Frankrijk

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Goed om te reserveren, wat wij ook hadden gedaan, want was vol geboekt voor campers. Net sanitair met warme douches, broodjes service en lekker dichtbij het centrum. We hebben aan het water gestaan. Goed bevallen en komen hier zeker nog ons terug als we op doorreis zijn.

vanAlstopwielen

goed sanitair, mooie plaatsen maar…..veel lawaai van de autosnelweg. wij hebben een pop-up camper en dan hoor je het geluid natuurlijk extra luid

travellingsuzie

camping aan de rivier niet groot maar zeer goed onderhouden. Mooie houten accommodatie en vrij ruime plaatsen. schone badkamers en douches.

Camping de l'Ill - Colmar