Gezellige camping met verouderd maar proper sanitair (geen toiletpapier). Niet alle staanplaatsen even interessant (bomen, zachte ondergrond, korte bochten, elektriciteitskast op verdere afstand …). Zwembad nog in aanbouw, vermoedelijk renovatie voor het hoogseizoen.

• april 2022

wij waren hier 15-4 -2022 en de camping was net geopend alles piekfijn in orde voor het paasweekend wij betaalden €28 voor 2 pers en camper

• september 2019

Alles piekfijn in orde. Geen probleem om 36,00 euro te betalen maar beetje zuinig om dan geen wc papier op te hangen

• april 2022

• september 2019