stonden 1 mei voor de poort gaat pas 27 mei open, lastige weg om heen te rijden is verboden voor zware campers boven 3,5 ton geen aanrader

Duinmeijer

Hallo, Bedankt voor uw beoordeling en het spijt ons zeer van uw probleem. We wisten niet dat onze camping op de site "CamperContact" stond. In 2023 gaat onze camping pas open op 13 mei. U kunt deze informatie bekijken op onze website. We hopen je de volgende keer te zien. Prettige dag. Nadine en Pascal

• juni 2021

• augustus 2020

Betaalde 59 euro voor 1 nacht voor gezin met 2 kinderen. Camping, zwembad en douche prima. Ligging langs het water fijn. Schaduwrijke plaatsen. Echter WiFi en stroom extra betalen.

• juni 2021

• augustus 2020