Helaas maakten wij onze reis hier naartoe voor niets: de camping is gesloten! Zie foto. Vanavond naar de website gegaan en bleek dat de camping pas 15/6 open gaat! Dus wees gewaarschuwd, de openingstijden staan niet juist.

RobenToos

Zeer rustige en verzorgde camping! Net sanitair! Zeer vriendelijk onthaal door lieve dame. Vanop haar terras wijst ze aan welke plaatsen vrij zijn en dat je kan kiezen. Bakker en mini supermarkt op wandelafstand. Wij verbleven hier na een bezoek aan de Pont Du Diable een aanrader!!

Le Solerey