Camperpark France

Camperpark France

Nederlandse eigenaren - alle voorzieningen aanwezig - centrum 1km

• D118

Chirat-l'Église, Frankrijk
  • € 15,80 • 31 mrt. t/m 31 okt.

• november 2021

Habrug

jammer dit......... op onze website staat duidelijk vermeld dat de prijs ook in de winterperiode 15.80 is , en dat het sanitair gebouw vanaf 1 november gesloten is. een kwestie van goed lezen en geïnformeerd zijn. Wij laten de gasten die aankomen altijd zelf kiezen op welke plek ze willen gaan staan. behalve als het veel geregend heeft hebben ze de keuze op de parking of 1 plaats bovenop. Deze mensen kozen zelf voor de plek bovenop en ja als het flink geregend heeft is daar modder. ik betreur ook dat achteraf zonder op de dag zelf iets te zeggen deze review geschreven wordt.

• oktober 2021

Camperbakker

vriendelijke aankomst, mooie plekken. voorzieningen netjes. jammer genoeg was het zwembad net leeg, volgende keer beter. prima prijs en kwaliteit verhouding.

• november 2021

• oktober 2021

Gerlof.Lagemaat

• € 15,80 • 31 mrt. t/m 31 okt.

• Wintersport