We waren hier in een zeer rustige periode, er waren incl onszelf twee plaatsen bezet. Zeer vriendelijke en behulpzame beheerder, hielp ons met de camper meteen op de goede plek te zetten. Mooie omgeving. Goede prijs-kwaliteitsverhouding.

MazThePaz

leuke en rustige camperplaats. voor de langere periode moet je van rust en stilte houden. supermarkt op 10 min met de auto(voor campers wel iets lastiger) dus handig om voor het verblijf het nodige in huis te hebben. schoon en proper sanitair. kosten p/n €16 excl toer. bel

Camperpark France