Camperpark France

Camperpark France

Nederlandse eigenaren - alle voorzieningen aanwezig - centrum 1km

• D118

Chirat-l'Église, Frankrijk
  • € 13,80 • 1 apr. t/m 31 okt.

• juli 2021

Na hartelijk ontvangst van Paul, kregen we een super mooie plek met wijds uitzicht. S'avonds heerlijk genoten van de BBQ, verzorgt door Paul en Silvia. Mooi verzorgde CP ook voor mensen zonder hond. We komen zeker nog een keertje terug. Johan en Linda

• januari 2021

Door anderen zijn we gewezen op deze plaats. De ontvangst was erg hartelijk en we werden uitgenodigd voor de avondmaaltijd. De prijs was redelijk en wij waren zo enthousiast dat we op de terugweg weer hier hebben overnacht. Volgende keer komen we hier zeker terug.

• september 2020

Mooie plek met alle denkbare voorzieningen. Schoon ruim sanitair. Zwembad om af te koelen. Broodservice, goede wifi en gezellige bar. Mee eten met de behulpzame en vriendelijke eigenaren is mogelijk en erg gezellig en lekker. Een plek om steeds weer terug te komen.

• juli 2021

• januari 2021

• september 2020

WimJoyce

• € 13,80 • 1 apr. t/m 31 okt.

• Wintersport