Camperpark France

Camperpark France

Nederlandse eigenaren - alle voorzieningen aanwezig - centrum 1km

• D118

Chirat-l'Église, Frankrijk
  • € 13,80 • 1 apr. t/m 31 okt.

• januari 2021

Door anderen zijn we gewezen op deze plaats. De ontvangst was erg hartelijk en we werden uitgenodigd voor de avondmaaltijd. De prijs was redelijk en wij waren zo enthousiast dat we op de terugweg weer hier hebben overnacht. Volgende keer komen we hier zeker terug.

• september 2020

Mooie plek met alle denkbare voorzieningen. Schoon ruim sanitair. Zwembad om af te koelen. Broodservice, goede wifi en gezellige bar. Mee eten met de behulpzame en vriendelijke eigenaren is mogelijk en erg gezellig en lekker. Een plek om steeds weer terug te komen.

• maart 2020

Ons verblijf was best aangenaam. Honden kunnen zich vrij bewegen op de baan. 'S Avonds kun je Silvia en Paul voor je laten koken. Vegetarisch was ook erg lekker. Een ander voordeel is dat het buiten het hoogseizoen geopend is. Zeer verzorgde plek!

• januari 2021

• september 2020

• maart 2020

Allemagne2020

• € 13,80 • 1 apr. t/m 31 okt.

• Wintersport