• december 2023

Schitterend plekje. Wat je nodig hebt is er. We stonden er heerlijk rustig, je loopt zo het strand op en daar kun je inderdaad zeehonden zien.

• december 2023

Twee nachten gestaan. Wij troffen rustige medecamperaars.

• december 2023

Prachtige ligging direct achter de duinen. Snelle toegang tot een breed zandstrand waar honden vrij kunnen rondlopen. In ieder geval nu in december. Alles wat belangrijk is, is aanwezig: water, afvalwater, toilet legen.

• december 2023

Twee nachten gestaan. Wij troffen rustige medecamperaars.

Aire Municipale