camping is gewoon geopend. schaduwrijke plaatsen. aldi en intermarche nabij. voor de prijs prima cp.

• september 2020

Bezocht 17-9_2020 gesloten. Wel een prachtige camping. Jammer hadden er graag gestaan.

• augustus 2020

Wij waren 09-08-2020 op deze eenvoudige gemeente camping. Een prima camping om te overnachten op doorreis maar ook om de omgeving te verkennen. We betaalde € 14,40 voor de camper incl. 2 pers-elektra en touristenbelasting excl. douchemunten van € 0,50 p/st.

• september 2020

• augustus 2020