prima camping voor 1 of 2 nachten aan riviertje, vriendelijke ontvangst. Buiten receptie tijden zelf plaats kunnen kiezen (plek zat) wifi zoals voorgaande review valt tegen, ja is heel sterk bij de receptie maar op plek zelf veel minder.

Camper_89

Een mooie camping met alle voorzieningen en zeker de WIFI is uitstekend je kunt er zelfs via WIFI TV kijken. Een aanrader ook als van je van geocaching houdt er liggen er genoeg in de omgeving. We hebben er 3 daden gestaan met onze camper.

Camping Chapeau Chinois