La Collancelle

La Collancelle, Nièvre, Bourgogne-Franche-Comté, Frankrijk

• januari 2022

we zijn verder gereden voelt niet als veilige plek deze tijd van het jaar

• september 2021

Plek zonder voorzieningen aan het brugje van Port Brulé (La Colancelle). Gewone parking waar 2 campers kunnen staan. Zeer rustige plek. Voor ons een 4 waard. Fietsroute langs canal du Nivernais komt er langs. Vandaaruit ideaal om de 16 sluizen op het kanaal te bezoeken te voet of per fiets.

• juni 2021

zeer goed voor wandelingen, vissen en rust. de omgeving is prachtig. dit alles aan het water geen service

• januari 2022

we zijn verder gereden voelt niet als veilige plek deze tijd van het jaar