Sorry, maar het is enkel een pleintje met kiezelsteentjes. Sanitair is verloederd en niet toegankelijk. Deuren zijn gesloten en hier wil je niet zijn. Water nemen? We zien niét in waar dat kan. Is niet de naam camperplaats waardig.

• april 2023

Hier overnacht, op zaterdagnacht, zeer rustig, water bijgevuld.

• april 2022

Gewoon een groot parkeerterrein, vrij druk met verkeer om je heen. Wellicht te doen als overnachtingsplek maar verder zou ik hier niet gaan staan.

• april 2023

Hier overnacht, op zaterdagnacht, zeer rustig, water bijgevuld.

• april 2022

• Rue du Champ de Foire