Le Vignoble de Pupillin

Pupillin, Jura, Bourgogne-Franche-Comté, Frankrijk

• juni 2024

Mooie plek voor overnachting. Prachtig uitzicht over de wijngaarden. Geen voorzieningen maar dat was voor ons geen probleem.

• juni 2024

vrijdag- en zaterdagavond spreken hier wel eens jongeren af. Ze arriveren in oude camperbusjes. Er wordt luide muziek gespeeld tot laat. ze vallen verder niemand lastig.

coeronny

Mooie CP en een top locatie wat het uitzicht betreft. Zonsondergang kunnen vastleggen ondanks het slechte weer.

• Rue Ferrière

39600, Pupillin, Frankrijk